Już w sierpniu

premiera książki

„ABC marketingu B2B”

Zapisz się na naszą listę, a jako pierwszy otrzymasz powiadomienie o premierze książki

WYDAWCA KSIĄŻKI:

PATRONI MEDIALNI:

O AUTORZE:

Ekspert marketingu B2B. Autor wielu branżowych publikacji, m.in. serii „ABC marketingu B2B”. Bloger i prelegent prestiżowych konferencji. Specjalizuje się w marketingu B2B opartym na umiejętnym korzystaniu z danych klientów oraz na nowoczesnych narzędziach marketing automation.

Pomaga organizacjom osiągać wzrost, bazujący na modelach odnawialnych i subskrypcyjnych dzięki metodom customer success management. Jako konsultant i trener biznesu uczestniczy w tworzeniu skutecznych strategii pozyskiwania klientów, a także w budowaniu marek bazujących na eksperckiej wiedzy.

Prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Businessmarketer.pl. Jako digital marketing partner w Grow Poland wspiera klientów w przygotowaniach do wdrożenia systemów marketing automation, a jako partner w B2B Power Group – pomaga im łączyć działania marketingu i sprzedaży w segmencie B2B.Profesjonalizm osiągał m.in. jako szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska oraz menedżer odpowiedzialny za marketing i rozwój kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ma ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych, a także pozyskiwania leadów na rynku B2B – przede wszystkim w branży IT. W 2016 r. został laureatem nagrody w konkursie Effie Awards w kategorii B2B. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B: Businessmarketer.pl.

Łukasz

Kosuniak

Korzystanie z naszej Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć Polityce Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Polityka Prywatności